Szanowny Użytkowniku. Korzystając z tej strony Twoja przeglądarka może zapisywać na Twoim komputerze pliki cookie, które mogą być przez nas wykorzystywane w celach analitycznych, marketingowych lub w celu dostosowania wyświetlanych treści. Pozyskane w ten sposób dane mogą w szczególności stanowić dane osobowe. Informacje na ten temat zawarto na stronie www.kontaktowe.pl/rodo. Korzystanie ze strony oznacza wyrażenie zgody na korzystywanie z tej technologii.
zamknij

REGULAMIN SKLEPU kontaktowe.pl

§ 1. Postanowienia ogólne

a. Właścicielem sklepu internetowego prowadzonego w sieci Internet pod adresem www.kontaktowe.pl jest Salony Optyczne Online sp. z o.o. z siedzibą w Nadolicach Wielkich 55-003, ul. Jaworowa 9, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej, VI Wydział Gospodarczy w KRS - Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000332361, NIP 896-148-59-65, REGON 021016022 zwane dalej Sklepem.

b. Sklep internetowy kontaktowe.pl umożliwia dokonanie zakupu soczewek kontaktowych, płynów pielęgnacyjnych, okularów przeciwsłonecznych oraz akcesoriów z nimi związanych, znajdujących się w aktualnej ofercie Sklepu.

c. Umowa zawarta z Konsumentem, tj. osobą fizyczną dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, ma charakter Umowy zawieranej na odległość w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta.

§ 2. Warunki dokonywania zakupów


a. Czas realizacji zamówienia wynosi do 5 dni roboczych od daty prawidłowego złożenia przez Zamawiającego zamówienia, z wyjątkiem produktów sprowadzanych na indywidualne zamówienie, w których opisie na stronie internetowej Sklepu podany jest dłuższy okres realizacji zamówienia.

b. W przypadkach uzasadnionych nietypowymi parametrami zamówionego produktu czas realizacji może ulec wydłużeniu, o czym Zamawiający zostanie poinformowany drogą mailową w terminie 30 dni od daty złożenia zamówienia.

c. W przypadku niedostępności  produktów objętych zamówieniem w magazynie Sklepu oraz bezpośrednio u Producenta Zamawiający jest informowany drogą mailową, w terminie 30 dni od daty przyjęcia zamówienia, o niedostępności towaru i ma on prawo zadecydować, czy będzie dalej oczekiwać na realizację zamówienia, czy rezygnuje z zamówienia. W przypadku rezygnacji z zamówienia Właściciel Sklepu dokona niezwłocznego zwrotu płatności uiszczonych przez Zamawiającego.

d. Zamawiający może złożyć zamówienie w następujący sposób: 

- kliknięcie ikony „Do koszyka” zamieszczonej przy produkcie oraz wypełnienie formularza zamówienia na stronie internetowej: www.kontaktowe.pl;
- kontakt ze sklepem za pomocą poczty elektronicznej o adresie: sklep@kontaktowe.pl;
- telefonicznie, wybierając jeden z następujących numerów: 801 103 206 (infolinia), 76 870 32 20 lub 502 304 150;
- poprzez formularz kontaktowy umieszczony na stronie.

e. Jeśli formularz zamówienia zostanie wypełniony nieprawidłowo lub zamówienie złożone za pomocą poczty elektronicznej będzie niezrozumiałe, zamówienia takie nie będą realizowane.

f. Rabaty przyznane indywidualnie obniżają cenę produktów zamawianych po dokonaniu procesu logowania użytkownika bezpośrednio w sklepie internetowym na witrynie kontaktowe.pl i wpisaniu hasła rabatowego. Kupony rabatowe nie łączą się.

§ 3. Zasady realizacji zamówienia, dostawa i cena

a. W każdej paczce z zamówieniem wysyłany jest dokument poświadczający zakup (paragon, lub na życzenie klienta, Faktura VAT).

b. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe złożenie zamówienia na stronach sklepu, wybór formy płatności i sposobu przesłania wybranego produktu bądź produktów.

c. Realizacja zamówienia uzależniona jest od podania wymaganych na etapie zamawiania danych, takich jak: imię i nazwisko/nazwa, adres, adres e-mail, numer kontaktowy oraz posiadania zamawianych produktów w aktualnych zasobach Właściciela Sklepu.

d.  Osoba składająca zamówienie w sklepie internetowym kontaktowe.pl jednocześnie potwierdza, że przed złożeniem zamówienie dokonywała badań wzroku w salonie optycznym, a parametry soczewek wpisane w trakcie składania zamówienia są zgodne z wynikami tych badań i nie będzie wnosiła do firmySalony Optyczne Online sp. z o.o.  żadnych roszczeń dotyczących ich złego dopasowania.

e.  Wszystkie ceny podawane w sklepie kontaktowe.pl są cenami wyrażonymi w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT.

f. Cena podana przy każdym produkcie znajdującym się w ofercie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Zamawiającego zamówienia.

g. Salony Optyczne Online Sp. Z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie Sklepu. Zmiany cen nie będą miały
wpływu na zamówienia, które zostały złożone w czasie obowiązywania cen przed zmianą.

h. Zamówione produkty dostarczane są pod wskazany przez Zamawiającego adres, za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy InPost bądź firmy kurierskiej.

i. Sklep kontaktowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie przesyłki przez jakąkolwiek firmę dostawczą z przyczyn niepodania przez Klienta pełnego adresu dostawy (np. brak numeru mieszkania, nazwy firmy w przypadku dostawy do biurowca). W takim przypadku opłacenie kosztów ponownej dostawy leży po stronie Klienta.

j. W razie konieczności anulowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt pocztą elektroniczną na adres sklep@kontaktowe.pl, w temacie wiadomości wpisując: „Anulowanie zamówienia”, gdyż staramy się przetwarzać zamówienie zaraz po jego otrzymaniu.

k. Wszystkie barwy produktów zamieszczonych w sklepie są to kolory poglądowe. Mogą nieco różnić się od kolorów rzeczywistych.


§ 4. Formy płatności i koszty wysyłki:

a. Przy przedpłacie na konto lub płatnościach on-line na terenie Polski (karty kredytowe, przelewy, itd.):

Poczta Polska paczka priorytetowa - 11 zł  (82% paczek dociera do odbiorcy w następny dzień roboczy)
Kurier  GLS - 15,5 zł (99,9% paczek dociera do odbiorcy w następny dzień roboczy)
Paczkomat - 14,99 zł (w ciągu 3 dni od otrzymania od firmy InPost sms należy odebrać paczkę z paczkomatu, w przeciwnym razie paczka zostanie przekazana do oddziału InPost w danym mieście, tam zostanie przechowana przez 11 dni).
Odbiór w punkcje - stacja ORLEN z paczką - 10zł ( 99,9% przesyłek dociera do stacji na następny dzień roboczy,pozostałe w ciągu 48h) przesyłkę można wysłać do jednego z ponad 800 stacji benzynowych ORLEN w Polsce. Wystarczy w uwagach klienta wskazać nr stacji i jej adres.

Wyszukiwarka punktów odbioru:

http://odbiorwpunkcie.poczta-polska.pl/

b. Koszty wysyłki z płatnością przy odbiorze na terenie Polski (u listonosza, kuriera lub na poczcie):

Poczta Polska paczka priorytetowa - 16 zł  (82% paczek dociera do odbiorcy w następny dzień roboczy). 
Kurier  GLS - 24 zł (99,9% paczek dociera do odbiorcy w następny dzień roboczy).

c. Przy zamówieniu powyżej 200 zł na terenie Polski (bez opcji "za pobraniem") koszt wysyłki wynosi 0 zł.

d. Paczki wysyłane kurierem są ubezpieczone oraz istnieje możliwość śledzenia przesyłki. Możliwość wysyłek zagranicznych zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej, w cenie wliczony jest koszt pakowania paczki.

Cennik wysyłek zagranicznych do krajów Unii Europejskiej:

Przesyłka listowa polecona
do 450 g 25,00 PLN
do 1000 g 47,60 PLN
do 2000 g 67,20 PLN

Paczka priorytetowa
do 1 kg 73,00 PLN
do 2 kg 85,00 PLN

e. Dostępne formy płatności: przelew bankowy, Przelewy24.pl, PayPal oraz płatność za pobraniem (przy odbiorze).

§ 5. Reklamacje

a. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną, Zamawiający ma prawo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Zamawiającego wymieni rzecz wadliwa na wolną od wad albo wade usunie.

b. Jeżeli Zamawiającym jest Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sklep usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Zamawiającego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sklep.

c. W przypadku reklamacji prosimy o podanie krótkiego opisu wady oraz adresu, na który mamy odesłać towar.

- Warunkiem przyjęcia soczewek do ekspertyzy jest przesłanie  ich wraz z opakowaniem oraz zabezpieczenie przed wyschnięciem . Soczewki powinny zostać przesłane w pojemniku z płynem w przesyłce zabezpieczonej przed uszkodzeniem w trakcie transportu.


- Warunkiem przyjęcia okularów do ekspertyzy jest dostarczenie ich w twardym etui zabezpieczającym przed uszkodzeniem mechanicznym w trakcie transportu.

Reklamowany towar prosimy przesyłać na poniższy adres:

Salony Optyczne Online sp. z o.o.
ul. Jaworowa 9
55-003 Nadolice Wielkie

d. Chęć dokonania reklamacji należy potwierdzić drogą mailową, wysyłając wiadomość na adres: sklep@kontaktowe.pl.

e. Sklep jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Kupujący wiedział o wadzie w momencie transakcji.

Kupujący może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, kupujący może złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

§ 6. Odstąpienie od umowy

a. Zamawiający, będący Konsumentem, może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie o odstąpieniu od umowy na piśmie w terminie czternastu dni, liczonym od dnia otrzymania przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres: sklep@kontaktowe.pl. Kupujący zobowiązany jest do zabezpieczenia produktów przed uszkodzeniem w trakcie transportu i przesyła ich na adres sklepu na własny koszt.


b. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż opisany w § 4 niniejszego Regulaminu  lub inny niż najtańszy lub inny niż najtańszy opisany w § 4 niniejszego Regulaminu, Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

c. Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w wypadku: 

- zakupu świadczeń (towarów) o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą;
- zakupu świadczeń (towarów), które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu.

d. Sklep dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył przy zakupie Konsument.

e. Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód zakupu.

f. Kontakt w sprawie odstąpienia od umowy:

Salony Optyczne Online sp. z o.o.
ul. Jaworowa 9
55-003 Nadolice Wielkie
mail: sklep@kontaktowe.pl
telefon: 801 103 206

Załącznik 1

Pouczenie o odstąpieniu od umowy.

Mają Państwo prawo odstąpić od warunków umowy w terminie 14 dni bez podawania jakichkolwiek przyczyn. Termin do odstąpienia od warunków umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia odebrania przesyłki. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od warunków umowy, muszą Państwo poinformować nas : Salony Optyczne Online sp.z o.o.,ul.Jaworowa 9,55-003 Nadolice Wielkie TEL: 76 870 32 20, TEL KOM: 502 304 150 o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia ( na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub drogą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy , wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy ( z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia otrzymania produktu.Zwrot Płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzą się Państwo na inne rozwiązanie, w każdym przypadku nie ponoszą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Proszę odesłać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeśli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

§ 7. Ochrona danych osobowych.

1. Salony Optyczne Online sp. z o.o. są Administratorem Twoich danych osobowych. 

2. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych jest nasz prawnie uzasadniony interes, w postaci zmierzania do zawarcia z Tobą umowy, lub umowa już zawarumowa pomiędzy Tobą a Salonami, zwana dalej: „Umową”, do zawarcia której dochodzi wskutek akceptacji Regulaminu i dla wykonania której przetwarzanie Twoich danych jest niezbędne.

3. Twoje dane osobowe przetwarzane są wyłącznie dla celów związanych z realizacją Umowy oraz do podjęcia niezbędnych działań przed zawarciem Umowy. 

4. Podanie danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednakże ich niepodanie spowoduje, że zawarcie i realizacja Umowy będą niemożliwe. 

5. Twoje dane będą przechowywane nie dłużej niż jest to konieczne. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Informacji.

6. Możemy przekazywać Twoje dane następującym kategoriom odbiorców: 

podwykonawcom, czyli podmiotom, z których korzystamy przy ich przetwarzaniu, takim jak: firmy księgowe, kancelarie prawnicze, przedsiębiorcy telekomunikacyjni, firmy windykacyjne, banki, operatorzy pocztowi, przewoźnicy, firmy drukujące korespondencję lub obsługujące korespondencję otrzymywaną od klientów, biura informacji gospodarczej, firmy archiwizujące dokumenty, firmy zajmujące się badaniami opinii klientów, partnerzy świadczący usługi techniczne (np. rozwijanie i utrzymywanie systemów informatycznych i serwisów internetowych).

oraz innym odbiorcom: podmiotom z naszej grupy kapitałowej, których oferta uzupełnia naszą; partnerom handlowym, których oferta uzupełnia naszą; partnerom handlowym, będącym członkami programu lojalnościowego

7. Twoje dane osobowe będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy do Google LLC oraz Facebook Inc w oparciu o odpowiednie zabezpieczenia prawne, którymi są standardowe klauzule umowne ochrony danych osobowych, zatwierdzone przez Komisję Europejską.

8. Masz prawo żądać od Administratora dostępu do swoich danych, ich sprostowania, przenoszenia i usunięcia, a także prawo do ograniczenia przetwarzania danych. czynności takiej może dokonać samodzielnie w panelu sklepu bądź pocztą elektroniczną, więcej informacji znajdziesz w Informacji o sposobie przetwarza danych (link).

9. W związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych przez Administratora przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

10. W oparciu o Twoje dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec Ciebie zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania*. 

* Profilowanie oznacza dowolną formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej,  w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się. 

§ 8. Promocja po przystąpieniu do newslettera 

Za zapisanie się do newslettera sklepu kontaktowe.pl Klient otrzyma drogą mailową rabat na pierwsze zamówienie w wysokości 5%. Rabat można wykorzystać jednokrotnie w ciągu miesiąca od daty zapisania się do newslettera. Dane użyte do zapisania się do newslettera będą wykorzystywane jedynie do wysyłania informacji o promocjach organizowanych w sklepie kontaktowe.pl. W każdej chwili Klient może zrezygnować z subskrypcji newslettera. Kupon nie łączy się z innymi kuponami rabatowymi.

§ 9. Warunki skorzystania z promocji "Darmowa dostawa + 10 zł rabatu za zakupy powyżej 200 zł"

Promocja trwa w czasie wyświetlania się baneru reklamowego na stronie głównej. Aby skorzystać z promocji należy podczas zakupów w Kontaktowe.pl wprowadzić kod rabatowy DD10zl . Wskazany kod rabatowy należy wprowadzić w miejsce kupon rabatowy znajdujące się pod tabelą koszyka. Ostateczna kwota do zapłaty zostanie pomniejszona o rabat w wysokości 10 zł oraz nie będą do niej doliczane koszty dostawy. Promocja dotyczy wszystkich wysyłek krajowych po przedpłacie. Kod nie łączy się z innymi promocjami.

§ 10. Warunki skorzystania z promocji " Tylko w środę i czwartek wszystkie soczewki i płyny bez vat "

Promocja trwa w czasie wyświetlania się baneru reklamowego na stronie głównej.i. Aby z niej skorzystać wystarczy w trakcie trwania promocji dodać produkty do koszyka w wklepie Kontatowe.pl i wprowadzić kod rabatowy: vat8 . Wskazany kod rabatowy należny wprowadzić w miejsce kupon rabatowy znajdujące się pod tabelą koszyka. Ostateczna kwota do zapłaty zostanie pomniejszona o VAT czyli o 8%. Kod nie łączy się z innymi promocjami.