WARUNKI I KOSZTY WYSYŁKI

a. Towar wysyłany jest paczką w następny dzień roboczy po wpłynięciu pieniędzy (przedpłaty) na konto firmy Salony Optyczne Online sp. z o.o. lub potwierdzeniu zamówienia z formą płatności za pobraniem. Wyjątkiem są soczewki zamawiane indywidualnie na potrzeby Kupującego, w takim przypadku czas realizacji jest określony indywidualnie dla każdego typu soczewek i jest podany przy opisie produktu (liczony w dniach roboczych).

b. Koszty wysyłki:

Przy przedpłacie na konto lub płatnościach online (karty kredytowe, przelewy, itd.):

Poczta Polska paczka priorytetowa - 11 zł (82% paczek dociera do odbiorcy w następny dzień roboczy);

Odbiór w punkcje-stacja z paczką - 10zł ( 99,9% przesyłek dociera do stacji na następny dzień roboczy,pozostałe w ciągu 48h) przesyłkę można wysłać do jednego z ponad 800 stacji benzynowych ORLEN w Polsce. Wystarczy w uwagach klienta wskazać nr stacji i jej adres.

Wyszukiwarka punktów odbioru:

http://odbiorwpunkcie.poczta-polska.pl/

Kurier GLS - 15,5 zł (99,9% paczek dociera do odbiorcy w następny dzień roboczy).

Koszty wysyłki z płatnością przy odbiorze (u listonosza, kuriera lub na poczcie):

Poczta Polska paczka priorytetowa - 16 zł (82% paczek dociera do odbiorcy w następny dzień roboczy);

Kurier GLS - 24 zł (99,9% paczek dociera do odbiorcy w następny dzień roboczy).

Paczki wysyłane kurierem są ubezpieczone, istnieje możliwość śledzenia przesyłki. Możliwość wysyłek zagranicznych zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej, do ceny doliczony zastaje kosztów pakowania paczki.

Paczkomat - 10 zł ta forma umożliwia odbiór przesyłki 24h/dobę. W ciągu 3 dni od otrzymania od firmy InPost sms należy odebrać paczkę w wybranym przez siebie paczkomacie.

Przy zamówieniu powyżej 200 zł przesyłka na terenie Polski (z wyjątkiem opcji "za pobraniem") koszt wysyłki wynosi 0 zł.


Cennik wysyłek zagranicznych do krajów Unii Europejskiej:
 
Przesyłka listowa polecona
do 450 g 25,00 PLN
do 1000 g 47,60 PLN
do 2000 g 67,20 PLN
 
Paczka priorytetowa
do 1 kg 73,00 PLN
do 2 kg 85,00 PLN

c.     Do towaru zawsze dołączamy paragon (lub fakturę VAT na życzenie).

d.  Sklep kontaktowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie przesyłki przez jakąkolwiek firmę dostawczą z przyczyn niepodania przez Klienta pełnego adresu dostawy (np. brak numeru mieszkania, nazwy firmy w przypadku dostawy do biurowca). W takim przypadku opłacenie kosztów ponownej dostawy leży po stronie Klienta.

REKLAMACJA ORAZ ZWROT TOWARU (odstąpienie od umowy sprzedaży)

Reklamacje i gwarancje

a. Zamawiający ma prawo, żądać doprowadzenia reklamowanego produktu (-ów) do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną wymianę. Jeżeli kontaktowe.pl nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.

b. W przypadku reklamacji prosimy o podanie krótkiego opisu wady oraz adresu, na który mamy odesłać towar. Reklamowany towar prosimy przesyłać na poniższy adres:

Salony Optyczne Online sp. z o.o.
ul.Jaworowa 9
55-003 Nadolice Wielkie



Zwroty

a. Zamawiający może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni, liczonym od dnia wydania rzeczy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

b. Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód zakupu.

c. Kontakt w sprawie reklamacji, gwarancji i zwrotów:

Salony Optyczne Online sp. z o.o.
ul.Jaworowa 9
55-003 Nadolice Wielkie
mail: sklep@kontaktowe.pl
telefon: 801 103 206


Producenci

Wspieramy karateków

Pomagamy dzieciom